30 Ağustos 2010 Pazartesi

MEKANIN CENNET OLSUN ERSİN ABİ

BENİM İÇİN SİTEDE YAYINLAMASI SON DERECE ZOR OLDU BU HABERİ AMA YİNEDE GEÇ DE OLSA PAYLAŞMAK İSTEDİM. MEKANIN CENNET OLSUN ERSİN ABİ....

Ramazan Karaçolak: Evet sevgili Yenisu'lular,Ersin abimizi kaybettik.Acımız çok büyük.Allah rahmet eylesin.Allah geride kalanlara sabır versin.(Helime'nin Ali'nin torunu Ramazan Karaçolak)

o.akdeniz: EVET YAA ACIMIZ BÜYÜK ALLAHTAN RAHMET YAKIN LARINA BASIR DİLİYORUM

hatice e. göktaş: durasan abi ve aynur abla başınız sagolsun allah gani gani rahmet eylesin hatice ekiz. Köyün geleneksel yaz pikniği ne zaman bilgisi olan varmı??

fuatata33@hot mail.com: ERSİN BENİM ÇOCUKLUK ARKADAŞIM ERSİNLE ÇOK NOHUT BEKLEDİK ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM. AİLESİNİN BAŞI SAĞOLSUN ALLAH SQABIRLAR VERSİNHPİSİNİN BAŞI SAĞ OLSN

köylü: KÖYÜMÜZ SAKİNLERİN DEN DURASAN ARI NIN OĞLU ERSİN ARI HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞTUR.ALLAH RAHMET EYLESİN.YATTIĞI YER CENNETİ MEKAN OLSUN.ALLAH GERİDE KALANLARA VE ÇOCUKLARINA SABIR VERSİN

KADRİYE: öncelikle ersin abiye allahtan rahmet geride kalanlara başsağlığı diliyorum.allah taksilatını affetsin.çoluğuna çocuğuna sabır versin.

Hiç yorum yok: